![]() |
![]() |
Řídící jednotka motoru
|
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
|
|
Pružné zrychlení
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
dle způsobu jízdy |
|
Cena: |
|
|
Další možné úpravy: |
-sportovní výfuk -sportovní podvozek |
|
Doba úpravy: |
|
|
na dieselový motor fantastické zrychlení, velká akcelerace vhodná např. při předjíždění vynikající spotřeba paliva
Po úpravě dojde k výraznému nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednodušší např. předjíždění), nejvýrazněji v otáčkách 1700-4200 ot/min., zlepší se akcelerace a zvýší se max. rychlost vozidla. Spotřeba se při běžném způsobu jízdy nepatrně sníží, při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárustu oproti sérii (není to Perpetuum mobile).
Po úpravě motor i nadále nekouří. Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.
Chiptuning pro vozy vybavené novým systémem vstřikování Bosch EDC17,MED17 se provádí přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes systémový konektor. Na rozdíl od přeprogramováí přes diagnostickou zásuvku není úprava v servisu ani na STK zjistitelná.
Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány. Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech dostupných elektronických systémů vozidla přístrojem VAG/VAS. Motor projde emisní kontrolou i v roce 2016. Funkce EOBD a Readiness code zůstávají plně zachovány. ![]() Ve spolupráci s firmou DEKRA nabízíme homologaci úpravy Tuto úpravu je možné po vykonání příslušných zkoušek zapsat do technického průkazu Legislitivní dokumentace: dokumenty k úpravě přeplňování dokumenty k úpravě řídící jednotky Ceník DEKRA příslušných měření: ceník
|