1,4 TSI

řídící jednotka

motoru 

Sportmotor


 

Záruční podmínky

Serie
Tuning
Výkon
103 kW/6000 ot./min.
121 kW/5500 ot./min.
Točivý moment
250 N.m/2000-4500 ot./min.
300 N.m/3000 ot./min.
Max. rychlost
+8 km/h
Pružné zrychlení 
z 60 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 1,0 vt.
Spotřeba oproti sérii
- 0,5 l/100km dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Doba úpravy:
4 hodiny
Doporučené doplňky 
(nejsou v ceně úpravy !!!):
-sportovní vzduchový filtr K&N
 

-sportovní výfuk  

-sportovní podvozek

     


Popis:

Motor 1.4TSI portovnější:
lepší zrychlení, 
vyšší max. rychlost, 
lepší akcelerace vhodná např. při předjíždění
dobrá spotřeba paliva

Sportmotor - úpravy, které poznáte hned.


Spolu s firmami MTM, ABT, Oettinger tj. špičkovými Německými úpravci

jsme z důvodu zachování záruky na motor přešli na nový systém úprav pomocí dodatečné řídící jednotky.

Při tom se stále držíme hesla Německá kvalita, České ceny.

Nové motory TSI jsou již vybaveny řídícími jednotkami, jejichž softwarová úprava je prakticky nemožná, nebo lépe řečeno těžko technicky proveditelná a díky novým diagnostickým možnostem zároveň i lehce zjistitelná diagnostickými prostředky při servisní prohlídce v servisu, což samozřejmě vede ke ztrátě záruk výrobcem na motor a převodovku.

V duchu naší 21 leté tradice provádíme úpravy tak, aby byly tímto způsobem v servisu 

nezjistitelné, lehce odstranitelné a vysoce spolehlivé.


Úprava je vhodná pro každodenní používání včetně popojíždění ve městě. 

 

Po úpravě dojde k výraznému nárůstu a zlepšení průběhu kroutícího momentu motoru již od nízkých otáček, akcelerace motoru, reakce na sešlápnutí plynového pedálu a zvýšení max. rychlosti vozidla. 
 

Funkce továrního imobilizéru a ostatních systémů vozidla zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.

Životnost motoru se, při používání kvalitních syntetických olejů doporučených výrobcem vozidla prakticky nezmění (snížení max. o 5%).

 

Spotřeba paliva při běžné jízdě klesne o cca 5%.

 

Doporučujeme používání kvalitních, nejlépe značkových, paliv.

 

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány.
 

Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla diagnostickým přístrojem.

 

Chiptuning pro vozy vybavené novým systémem vstřikování Bosch EDC17, MED17 se provádí přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes konektor OBD bez demontáže jednotky z vozu, nebo přes systémový konektor (vozy s antituningovou ochranou).

 

Upozornění: Nedoporučujeme používání jakýchkoliv přísad do benzínu a do oleje, ale doporučujeme používání pouze kvalitních značkových paliv a maziv.


Ve spolupráci s firmou DEKRA nabízíme homologaci úpravy

Tuto úpravu je možné po vykonání příslušných zkoušek zapsat do technického průkazu 

Legislitivní dokumentace: 

dokumenty k úpravě přeplňování

dokumenty k úpravě řídící jednotky

Ceník DEKRA příslušných měření: ceník