chiptuning

1993 - 2024 = 31 let Sportmotor




Sportmotor


 


Sportmotor - úpravy co projdou STK/SME 
i v roce 2024

Jsme rovněž nezávislý servis vozidel 

Škoda, VW, Seat, Audi s možností zápisu do elektronických servisních knížek na serveru VAG.


kódování Virtual cockpit Audi B9 - centrální otáčkoměr jako u S/RS modelů



Čištění klimatizací


 

Záruka na splnění emisních kontrol* SME/STK ke  každé úpravě od 1.1.2016.  
Cena: zdarma.
*týká se závad uložených v řídící jednotce motoru a nevytvoření Readness kódu způsobené chiptuningem, netýká se závad nesouvisejících s chiptuningem


NEW Kontrola motoru před STK/SME
Nabízíme kontrolu motoru, mazání závad a vytvoření Readness kódu před měřením emisí. Vpřípadě problémů s chiptuningem od jiných úpravců nabízíme přehrání dat řídící jednotky do sériového stavu*
Cena 1000 Kč + DPH. *za samostatný příplatek dle typu jednotky

Sportmotor nabízel již v roce 1993 schválenou/homologovanou úpravu pro úpravy motorů Škoda Favorit (Sprint 75). Pro některou konkurenci je homolagace novinkou a vyhlašují, že jsou první, 24 let po nás...

Novinka: úpravy Hyundai, Kia,  Škoda Kodiaq, Superb III, Karoq, new Passat (i 2.0 biTDI) a A4 , A5 B9, RS4/5, RSQ8


Výfuk Milltek  Octavia 4 RS, Golf 8 GTI, S3, S4, S5, RS4, RS5

 

  

 

 

 

   

 

 

 


Sportovní výfuky špičkové kvality Made in UK.
Autorizovaný dovozce do ČR od roku 2005, jediná autorizovaná montážní firma v ČR.





Autorizovaný prodejce v Praze

 

   
    
 
   
 
 
Jsme oficiální dealer olejů Mobil 1, u nás nekoupíte žádné kopie z východu, které levně koupíte na internetu a nemají s kvalitou Mobil nic společného!!!



Ve spolupráci s certifikační firmou DEKRA (dříve Ústav silniční a městské dopravy) nabízíme legalizaci úprav motoru.


 
Někdo má ISO 9001, někdo nabízí legální homologované úpravy.
Co je pro vás lepší ?




Or roku 1993, stále jako jediní, nabízíme záruku na motor po dobu 24 měsíců a 100 000 km na nové vozy.

 

 


Test 

Audi A5 3.0TDI Quattro Sportmotor edition

v časopise Autosport & tuning.


 

 


Vítám Vás 
    na internetových stránkách firmy Sportmotor zabývající se tuningem automobilů Audi, Volkswagen, Škoda, Seat od roku 1993,  chiptuningem od roku 1994 a vlastním vývojem úprav od roku 1996. 
    Jako jedni z mála nabízíme v oblasti úprav motorů nejen "pouhý" chiptuning, ale i kompletní kity, ostatně začínali jsme prodejem dnes již legendární úpravy Sprint 75HP pro Škodu Favorit, která zahrnovala sportovní vačkovou hřídel, úpravu hlavy motoru, úpravu sacího potrubí a úpravu karburátoru. 

Příkladem takového kitu může být úprava motoru 1,8 T u vozu Octavia RS, která zahrnuje jednak přeprogramování řídící jednotky, jednak sportovní filtr K&N, úpravu chlazení turbodmychadla a úpravu vedení vzduchu přes chladič stlačeného vzduchu. 

Pro vozy Audi A5 3.0TDI, ale nejen pro ně, kit: sportovní filtr, chiptuning, laděný výfukový systém. 
    V těchto jakoby drobných detailech se právě projevuje naše dlouholetá zkušenost s úpravami automobilů podpořená navíc i vysokoškolským vzděláním. 


Náš chiptuning motoru 1.9 TDI 77 kW (Octavia II, Superb, Golf 5, A3, Passat, Leon, Altea, Toledo) absolvoval jako jediný v  ČR homologační měření emisí v TÜV-ÚVMV Praha dle předpisu EHK 83.

Tento výsledek potvrdil dlouholeté zkušenosti a kvalitu úprav firmy Sportmotor.

Jako první v ČR jsme investovali již v roce 2008 do nového zařízení a od té doby nabízíme profesionální chiptuning i pro motory TDI Common rail s řídící jednotkou Bosch EDC17 a vybavenými DPF a motory TSI s  řídící jednotkou Bosch MED17. V roce 2011 a 2015 jsme upgradovali toto zařízení, abychom mohli nabízet i úpravy řídících jednotek s tzv. tuning protection (TP).  

 

S přáním tisíců šťastných kilometrů bez nehod v profesionálně upravených autech

 - Sportmotor


P.S. Chcete si přečíst jak funguje některá naše konkurence v oblasti chiptuningu? Čtěte test provedený Slovenským časopisem AT magazin: ABC klikni

 

P.S.2  Spousta firem dnes tvrdí, že jsou profesionální, někteří to mají dokonce v názvu. Dle našeho názoru je prvním předpokladem profesionality vzdělání, jelikož se jedná o vysoce odbornou práci je základem vysokoškolské vzdělání v oboru a dlouholetá praxe, bohužel ani učňovský obor automechanik není dostatečné vzdělání pro vývoj úprav. Ostatně zeptejte se ve vývojovém oddělení automobilky Škoda... nebo Audi... nebo VW... nebo Seat...

Jen tak mimochodem, taky si nenecháte trhat zub od zedníka...
  
Proto přemýšlejte než svěříte svůj vůz některé z firem.

 


1993 - 2021 = 28 let
Sportmotor


Úpravy motorů od firmy Sportmotor
= zvýšení pružnosti motoru
= bezpečnější předjíždění
a to vše při
snížení spotřeby paliva*,
plnění emisních předpisù
a se zárukami !!!

*spotřeba je ovlivněna i stylem jízdy, s plynem na podlaze samozřejmě  neušetříte...

 


chiptuning

an image

Development

an image

Strategy

an image