4,0 TDI 202 kW ![]() |
![]() |
řídící jednotky motoru |
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
omezena na 250 km/h |
|
Pružné zrychlení
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
dle způsobu jízdy |
|
Cena: |
|
|
Další možné úpravy: |
|
|
Doba úpravy: |
|
|
na dieselový motor fantastické zrychlení, velká akcelerace vhodná např. při předjíždění vynikající spotřeba paliva
Po úpravě dojde k výraznému
nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednodušší např. předjíždění),
nejvýrazněji v otáčkách 1700-4200 ot/min., zlepší se akcelerace a
zvýší se max. rychlost vozidla. Spotřeba se při běžném způsobu jízdy nepatrně
sníží, při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárustu oproti sérii
(není to Perpetuum mobile).
Po úpravě motor i nadále nekouří. Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném
rozsahu.
Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány. Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech dostupných elektronických systémů vozidla přístrojem VAG/VAS. Chiptuning pro vozy vybavené novým systémem vstřikování Bosch EDC17,MED17 se provádí
přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes konektor OBD
bez demontáže jednotky z vozu.
|