2,5 TDI 96 kW |
|
řídící jednotky motoru |
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
|
|
Pružné zrychlení
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
dle způsobu jízdy |
|
Cena: |
|
|
Další možné úpravy: |
|
|
Doba úpravy: |
|
|
na dieselový motor fantastické zrychlení, velká akcelerace vhodná např. při předjíždění vynikající spotřeba paliva
Po úpravě dojde k výraznému
nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednodušší např. předjíždění),
nejvýrazněji v otáčkách 1700-4200 ot/min., zlepší se akcelerace a
zvýší se max. rychlost vozidla. Spotřeba se při běžném způsobu jízdy nepatrně
sníží, při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárustu oproti sérii
(není to Perpetuum mobile).
Po úpravě motor i nadále nekouří.
Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.
Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány. Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech dostupných elektronických systémů vozidla přístrojem VAG/VAS. Chiptuning pro vozy vybavené novým systémem vstřikování Bosch EDC 16 se provádí přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes systémový konektor jednotky, tedy tak je se programují nové jednotky ve výrobním závodě. Tento způsob programování navíc neaktivuje vnitřní počítadlo počtu programování řídící jednotky (na rozdíl od programování přes diagnostickou zásuvku), nedochází tedy ke ztrátě záruky a není zjistitelný diagnostickými přístroji v servisu. Další info o programování viz otázky a odpovědi Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VW pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést k znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti, a rovněž k problémům na emisní kontrole ! |