2,0 TDI CR 135 kW
  

řídící jednotka motoru


Záruční podmínky

Často kladené otázky

Serie
Tuning
Výkon
135 kW/4000 ot./min.
162 kW/4000 ot./min. 
Točivý moment
380 N.m/1800 ot./min.
460 N.m/2050 ot./min.
Max. rychlost
+ 10 km/h
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 2 vt.
Spotřeba oproti sérii
+/- 0,5 l/100km
dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Další možné úpravy:
 -sportovní vzduchový filtr K&N
 
Doba úpravy:
cca 4 hodiny

Popis:
Sportovní zážitek v rodinném voze s dieselovým motorem:
na dieselový motor fantastické zrychlení, 
velká akcelerace vhodná např. při předjíždění
vynikající spotřeba paliva 




Po úpravě dojde k výraznému nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednodušší např. předjíždění), nejvýrazněji v otáčkách 1900-3000 ot/min.,  zlepší se akcelerace a zvýší se max. rychlost vozidla. Spotřeba se při běžném způsobu jízdy nepatrně sníží, při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárůstu oproti sérii (není to Perpetuum mobile).
 

Po úpravě motor i nadále nekouří.

 

Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.


Životnost motoru se, při běžném zacházení (nezatěžovat studený motor, nevytáčet na omezovač max. otáček, pravidelně měnit olej a filtry, atd.)a používání kvalitních značkových olejů a paliv, dle doporučení výrobce, nezmění. Doporučujeme si přečíst článek: Pozor na turbodmychadlo.

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány.

Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech dostupných elektronických systémů vozidla přístrojem VAG/VAS.

Chiptuning pro vozy vybavené novým systémem vstřikování Bosch EDC17,MED17 se provádí přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes systémový konektor (vozy s antituningovou ochranou).

Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VW pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést k znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti, a rovněž k  problémům na emisní kontrole !

Motor projde emisní kontrolou i v roce 2016. Funkce EOBD a Readiness code zůstávají plně zachovány.


Ve spolupráci s firmou DEKRA nabízíme homologaci úpravy

Tuto úpravu je možné po vykonání příslušných zkoušek zapsat do technického průkazu 

Legislitivní dokumentace: 

dokumenty k úpravě přeplňování

dokumenty k úpravě řídící jednotky

Ceník DEKRA příslušných měření: ceník