2,0 TDI CR 125 kW
Flashtuning  

řídící jednotky motoru

EDC-17

Záruční podmínky

Často kladené otázky

Serie
Tuning
Výkon
125 kW/4000 ot./min.
147 kW/4000 ot./min. 
Točivý moment
350 N.m/1800 ot./min.
420 N.m/2050 ot./min.
Max. rychlost
+ 10 km/h
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 2 vt.
Spotřeba oproti sérii
+/- 0,5 l/100km
dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Další možné úpravy:
 -sportovní vzduchový filtr K&N
 
Doba úpravy:
cca 4 hodiny

Popis:
Sportovní zážitek v rodinném voze s dieselovým motorem:
na dieselový motor fantastické zrychlení, 
velká akcelerace vhodná např. při předjíždění
vynikající spotřeba paliva 



Novinka: před úpravou doporučujeme nechat u nás zkontrolovat zakarbonování sacích ventilů motoru, případě ho nechat odstranit, viz: dekarbonizace



Po úpravě dojde k výraznému nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednodušší např. předjíždění), nejvýrazněji v otáčkách 1900-3000 ot/min.,  zlepší se akcelerace a zvýší se max. rychlost vozidla. Spotřeba se při běžném způsobu jízdy nepatrně sníží, při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárůstu oproti sérii (není to Perpetuum mobile).
 

Po úpravě motor i nadále nekouří.

 

Pro verzi ECOTUNING - Úprava snižuje spotřebu paliva o 0,5 - 1,00 l/100 km při běžném způsobu jízdy. Co je Ecotuning?

 

Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.


Životnost motoru se, při běžném zacházení (nezatěžovat studený motor, nevytáčet na omezovač max. otáček, pravidelně měnit olej a filtry, atd.)a používání kvalitních značkových olejů a paliv, dle doporučení výrobce, nezmění. Doporučujeme si přečíst článek: Pozor na turbodmychadlo.

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány.

Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech dostupných elektronických systémů vozidla přístrojem VAG/VAS.

Chiptuning pro vozy vybavené novým systémem vstřikování Bosch EDC17,MED17 se provádí přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes konektor OBD bez demontáže jednotky z vozu, nebo přes systémový konektor (vozy s antituningovou ochranou).

Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VW pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést k znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti, a rovněž k  problémům na emisní kontrole ! 

Graf výkonu naměřený na brzdě