![]() |
![]() |
řídící jednotky motoru |
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
|
|
Pružné zrychlení
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
dle způsobu jízdy |
|
Cena: |
|
|
Další možné úpravy: |
-sportovní výfuk Sebring -olej Shell Helix Ultra 0W-40 -sportovní podvozek |
|
Doba úpravy: |
|
|
na dieselový motor fantastické zrychlení, velká akcelerace vhodná např. při předjíždění vynikající spotřeba paliva
Tato úprava byla speciálně vyvinuta s ohledem na životnost převodovky DSG. Úprava zohledňuje maximální kroutící moment 350 N.m, který je převodovka schopna bez zkrácení životnosti přenést. Je možno nastavit bez problémů až 370N.m.
Po úpravě dojde k výraznému nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednodušší např. předjíždění), nejvýrazněji v otáčkách 1700-4200 ot/min., ovšem na 1500 ot/min je již nárůst 30 N.m, na 2000 ot/min již 65 N.m, zlepší se tudíž výrazně akcelerace a zvýší se max. rychlost vozidla. Spotřeba se při běžném způsobu jízdy nepatrně sníží, při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárustu oproti sérii (není to Perpetuum mobile), vše v řádu +-0,5 l/100km.
Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.
Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány. Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech dostupných elektronických systémů vozidla přístrojem VAG/VAS. Chiptuning pro vozy vybavené novým systémem vstřikování
Bosch EDC 16 se provádí
přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes systémový
konektor jednotky, tedy tak je se programují nové jednotky ve výrobním závodě.
Tento způsob programování navíc neaktivuje vnitřní počítadlo počtu programování
řídící jednotky (na rozdíl od programování přes diagnostickou zásuvku),
nedochází tedy ke ztrátě záruky a není zjistitelný diagnostickými přístroji v
servisu. Další info o programování viz
otázky a odpovědi Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VW pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést k znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti, a rovněž k problémům na emisní kontrole! Výkon byl na základě zkušeností s filtrem DPF snížen ze 132kW na 125kW (oproti verzi bez DPF). Vozy od modelového roku 2009, vyrobeny od 08/2008, jsou vybaveny omezovačem maximální rychlosti nastaveným na 210 km/h, tento omezovač je v rámci úpravy posunut na 230 km/h. ![]() Ve spolupráci s firmou DEKRA nabízíme homologaci úpravy Tuto úpravu je možné po vykonání příslušných zkoušek zapsat do technického průkazu Legislitivní dokumentace: dokumenty k úpravě přeplňování dokumenty k úpravě řídící jednotky Ceník DEKRA příslušných měření: ceník |