1,9 TDI 77 kW
Flashtuning EDC-15

řídící jednotky motoru

Záruční podmínky

Často kladené otázky

Serie
Tuning
Výkon
77 kW/4000 ot./min.
105 kW/4000 ot./min. 
Točivý moment
240 N.m/1900 ot./min.
305 N.m/1900 ot./min.
Max. rychlost
+ 15 km/h
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 3 vt.
Spotřeba oproti sérii
+ - 0,5 l/100km
dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Další možné úpravy 
 -sportovní vzduchový filtr K&N
-sportovní výfuk
-olej Shell Helix Ultra 0W-40
-sportovní podvozek
Doba úpravy:
cca 3 hodiny



Popis:
Sportovní zážitek v rodinném voze s dieselovým motorem:
na dieselový motor fantastické zrychlení, 
velká akcelerace vhodná např. při předjíždění
vynikající spotřeba paliva 

 

Po úpravě dojde k výraznému nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednodušší např. předjíždění), nejvýrazněji v otáčkách 1700-4200 ot/min.,  v rozmezí 2000-3500 ot/min je kroutící moment vyrovnaný a neklesá pod 90% maxima, zlepší se akcelerace a zvýší se max. rychlost vozidla. Spotřeba se při běžném způsobu jízdy nepatrně sníží, při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárustu oproti sérii (není to Perpetuum mobile).

Po úpravě motor i nadále nekouří.

Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.

Životnost motoru se při běžném zacházení (nezatěžovat studený motor, nevytáčet na omezovač max. otáček, pravidelně měnit olej a filtry, atd.)a používání kvalitních značkových olejů a paliv prakticky nezmění. Doporučujeme si přečíst článek: Pozor na turbodmychadlo.

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou zachovány.

Před a po námi provedených úpravách provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG/VAS.

Chiptuning se provádí přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes  konektor jednotky.

Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VW pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést k znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti, a rovněž k  problémům na emisní kontrole ! 

Skutečný graf výkonu naměřený na výkonové brzdě