|
|
řídící jednotky motoru |
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
|
|
Pružné zrychlení
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
dle způsobu jízdy |
|
Cena: |
|
|
Další možné úpravy |
-sportovní výfuk -olej Shell Helix Ultra 0W-40 -sportovní podvozek |
|
Doba úpravy: |
|
|
na dieselový motor fantastické zrychlení,
velká akcelerace vhodná např. při předjíždění vynikající spotřeba paliva
Po úpravě dojde k výraznému nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednodušší např. předjíždění), nejvýrazněji v otáčkách 1700-4200 ot/min., v rozmezí 2000-3500 ot/min je kroutící moment vyrovnaný a neklesá pod 90% maxima, zlepší se akcelerace a zvýší se max. rychlost vozidla. Spotřeba se při běžném způsobu jízdy nepatrně sníží, při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárustu oproti sérii (není to Perpetuum mobile). Po úpravě motor i nadále nekouří. Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu. Životnost motoru se při běžném zacházení (nezatěžovat studený motor, nevytáčet na omezovač max. otáček, pravidelně měnit olej a filtry, atd.)a používání kvalitních značkových olejů a paliv prakticky nezmění. Doporučujeme si přečíst článek: Pozor na turbodmychadlo. Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou zachovány. Před a po námi provedených úpravách provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG/VAS. Chiptuning se provádí přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes konektor jednotky. Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VW pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést k znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti, a rovněž k problémům na emisní kontrole ! |