![]() |
![]() |
řídící jednotky motoru EDC16 |
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
|
|
Pružné zrychlení
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
dle způsobu jízdy |
|
Cena: |
|
|
Další možné úpravy: |
-sportovní výfuk -úprava chlazení turba -úprava chlazení chladiče stlačeného vzduchu -sportovní podvozek - sportovní brzdy |
|
Doba úpravy: |
cca 1 hodina |
|
na dieselový motor fantastické zrychlení, velká akcelerace vhodná např. při předjíždění vynikající spotřeba paliva
Po úpravě dojde k výraznému
nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednodušší např. předjíždění),
nejvýrazněji v otáčkách 1700-4200 ot/min., zlepší se akcelerace a
zvýší se max. rychlost vozidla. Spotřeba se při běžném způsobu jízdy nepatrně
sníží, při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárustu oproti sérii
(není to Perpetuum mobile).
Po úpravě motor i nadále nekouří. Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném
rozsahu.
Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou zachovány. Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG/VAS. Chiptuning pro vozy vybavené novým systémem vstřikování Bosch EDC16,ME9
/ Siemens SID201,803,MS45 s procesory Motorola MPC 555,556, 565 se provádí
přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes systémový
konektor jednotky.
Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VW pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést k znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti, a rovněž k problémům na emisní kontrole ! |
|