|
|
|
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
|
|
Pružné zrychlení
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
dle způsobu jízdy |
|
Cena: |
|
|
Další možné úpravy: |
|
|
Doba úpravy: |
|
|
Po úpravě dojde k výraznému nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž
se výrazně zjednodušší např. předjíždění), nejvýrazněji v otáčkách 2000-4000
ot/min., zlepší se akcelerace a zvýší se max. rychlost vozidla, která
je omezena převodovými stupni v převodovce.
Spotřeba paliva se při běžném způsobu jízdy nepatrně sníží), při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárustu oproti sérii. Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu. Životnost motoru, se při běžném zacházení (nezatěžovat studený motor, nevytáčet na omezovač max. otáček, pravidelně měnit olej a filtry, atd.)a používání kvalitních olejů ACEA B4 (API CF, CF4, CG4 nebo CH4), prakticky nesníží (snížení max. o 5%) Doporučujeme si přečíst článek: Pozor na turbodmychadlo. Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou zachovány. Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG. Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VW pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést ke znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti! |