1,3 MPI 50 kW powered by Sportmotor |
![]() |
Záruční podmínky |
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
|
|
Pružné zrychlení
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
dle způsobu jízdy |
|
Cena: |
|
|
Doba úpravy: |
|
|
Doporučené doplňky
(nejsou v ceně úpravy !!!): |
|
|
|
Tato úprava přinese oproti seriovému motoru a
úpravě pouze chiptuningem výrazné zlepšení výkonových parametrů motoru.
Po úpravě dojde ke zlepšení průběhu kroutícího momentu motoru nejvýrazněji v otáčkách 3000-4500 ot/min., zlepší se akcelerace,a zvýší se max. rychlost vozidla. Při běžném provozu se spotřeba paliva sníží, při sportovní jízdě se o něco zvýší (cca 0,5-1,0 l/100km). Omezovač max. otáček je nastaven na 6400 ot/min. (serie 6100) a může být dle přání zákazníka nastaven na jinou hodnotu. Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu. Životnost motoru se nesníží. Doporučujeme používání kvalitních, nejlépe syntetických, olejů (API SH nebo SJ). Servisní intervaly a intervaly výměny oleje stejně jako diagnostické funkce jsou stejné jako u sériového motoru. Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG. Upozorňujeme, že nárůst výkonu o 11 kW (zvláště pak při zachování požadavku na 95 oktanové palivo), pouze pomocí chipu, uváděný některými ladiči, je z technického hlediska nemožný. |
Objednávka, dotazy: info@sportmotor.cz