ojde ke zlepšení průběhu kroutícího momentu motoru nejvýrazněji
v otáčkách 2500-3000 ot/min.,
kde je nárůst až 12 N.m, jinými slovy motor táhne již od nižších
otáček než seriový,
zlepší se akcelerace,
reakce na sešlápnutí plynového pedálu (odpadá díra, kdy po se šlápnutí
plynu sériový motor nejprve čeká, a pak se rozjede) a zvýší se i
max. rychlost vozidla.
Omezovač max. otáček je nastaven na 6250 ot/min. (serie 6100) a
může být dle přání zákazníka nastaven na max. 6325 ot/min nebo i zcela
vypnut (což nedoporučujeme).
Snížení spotřeby není obchodní trik, ale je příjemným "vedlejším
produktem" této úpravy.
Tato úprava je naším vlastním vývojem a je výrazně lepší než konkurenční
prodávané úpravy, na rozdíl od kterých nemá problémy s detonačním spalováním.
Pokud máte již úpravu od konkurence, přechod na naši úpravu je stále znatelný.
Funkce továrního imobilizéru (je-li jím vozidlo vybaveno) zůstane
samozřejmě zachována v plném rozsahu.
Životnost motoru se nesníží. Doporučujeme používání kvalitních,
nejlépe syntetických, olejů (API SH nebo SJ). Servisní intervaly a intervaly
výměny oleje stejně jako diagnostické funkce jsou stejné jako u sériového
motoru.
Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech
elektronických systémů vozidla přístrojem VAG. |