47 kW ![]() |
![]() |
|
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
|
|
Pružné zrychlení
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
|
|
Cena: |
|
|
Doporučené doplňky
(nejsou v ceně úpravy !!!): |
|
|
Doba úpravy: |
výměnným způsobem 20 min. |
|
Po úpravě dojde ke zvýšení kroutícího momentu
motoru a to tak, že maximum je v širokém pásmu 3000-3800 ot/min, v oblasti
2800-4000 ot/min neklesá pod 110 N.m , při 2000 ot/min je zvýšení kroutícího
momentu oproti serii +8 N.m, při 3500 ot/min +10 N.m, rozdíl se oproti
serii zvětšuje a na 5000 ot/min dosahuje +13 N.m, na 5500 ot/min +11 N.m,
tím dojde ke zlepšení pružnosti motoru, přeprogramováním akceleračních
přívstřiků dojde ke zlepšení akcelerace výraznějšímu než u "papírově" shodných
(či lepších) úprav nabízených u konkurence (zde se opět projevili naše
dlouholeté zkušenosti s vlastním vývojem v oblasti chiptuningu), zlepší
se reakce na sešlápnutí plynového pedálu a zvýší se i max. rychlost vozidla.
Po úpravě rovněž dojde ke snížení spotřeby paliva, které je ovšem závislé na stylu jízdy. Snížení spotřeby se pohybuje okolo 0,5 l/100 km a nebylo hlavním cílem úpravy, je pouze příjemným vedlejším produktem. Omezovač maximálních otáček je na stejné hodnotě jako u sériového motoru. Funkce továrního imobilizéru zůstane zachována v plném rozsahu, včetně VIN vozidla uloženého v řídící jednotce motoru a imobilizéru. Životnost motoru se oproti seriovému motoru nezmění. Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou shodné jako u sériového motoru. Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG a záznamy z diagnostiky ukládáme pro eventuální pozdější použití (je rovněž možné je na přání vytisknout). Doporučujeme používání kvalitních olejů a značkového paliva, v souladu s doporučeními výrobce vozidla. Úprava přímo vaší řídící jednotky trvá cca 2 hodiny. |
Skutečný graf naměřený na výkonové brzdě. |