40 kW
|
![]() |
Záruční podmínky |
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
|
|
Pružné zrychlení
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
|
|
Cena: |
|
|
Další možné úpravy: | ||
Doba úpravy: |
|
|
Po úpravě dojde ke zvýšení kroutícího momentu
motoru, a tím ke zlepšení pružnosti motoru, zlepší se akcelerace, či-li
reakce na sešlápnutí plynového pedálu a zvýší se i max. rychlost vozidla.
Po úpravě dojde ke zklidnění chodu motoru a to i na volnoběžné otáčky, dojde rovněž k nepatrnému snížení hlučnosti motoru. Po úpravě rovněž dojde ke snížení spotřeby paliva, které je ovšem závislé na stylu jízdy. Snížení spotřeby se pohybuje okolo 0,5 l/100 km a nebylo hlavním cílem úpravy, je pouze příjemným vedlejším produktem. Omezovač maximálních otáček je na stejné hodnotě jako u sériového motoru. Funkce továrního imobilizéru zůstane zachována v plném rozsahu, včetně VIN vozidla uloženého v řídící jednotce motoru a imobilizéru. Životnost motoru se nezmění. Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou shodné jako u sériového motoru. Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG a záznamy z diagnostiky ukládáme pro eventuální pozdější použití (je rovněž možné je na přání vytisknout). Doporučujeme používání kvalitních olejů a značkového aditivovaného paliva, v souladu s doporučeními výrobce vozidla. Úprava se provádí přímo na vaší řídící jednotce. |