4.2FSI 260kW ![]() |
![]() |
Flashtuning MED-9 řídící jednotky motoru |
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
|
|
Pružné zrychlení
z 60 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
dle způsobu jízdy |
|
Cena: |
|
|
Další možné úpravy: |
tuningové zapalovací svíčky -sportovní výfuk Milltek sport |
|
Doba úpravy: |
|
|
Po úpravě dojde k nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednodušší např. předjíždění),
nejvýrazněji v otáčkách 3000-7000 ot/min., zlepší se akcelerace vozidla. Spotřeba se při běžném způsobu jízdy nepatrně
sníží, při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárustu oproti sérii
(není to Perpetuum mobile).
Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném
rozsahu.
Životnost motoru se při běžném zacházení a používání kvalitních značkových olejů a paliv nezmění. Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány. Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech dostupných elektronických systémů vozidla přístrojem VAG/VAS. Chiptuning pro vozy vybavené systémem vstřikování Bosch MED9 se provádí
přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) na vymontované jednotce přes
systémový konektor jednotkz Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VAG pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést k znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti, a rovněž k problémům na emisní kontrole ! |