|
|
Flashtuning řídící jednotky motoru MG1 |
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
|
|
Pružné
zrychlení z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
dle způsobu jízdy |
|
Cena: |
|
|
Doba úpravy: |
|
|
Doporučené
doplňky (nejsou v ceně úpravy !!!): |
sportovní brzdy |
|
|
fantastické zrychlení, vysoká max. rychlost, zlepšení již tak vynikající akcelerace vhodná např. při předjíždění, dobrá spotřeba paliva
Po úpravě dojde k výraznému nárůstu a zlepšení průběhu kroutícího momentu motoru již od nízkých otáček, akcelerace motoru, reakce na sešlápnutí plynového pedálu a zvýšení max. rychlosti vozidla, omezovač posunut na 300 km/h. Přeprogramovábním klapek výfuku dojde v režimu Dynamic k prodloužení času "bublání" výfuku (pop-corn efekt) na 0,8 sek. ve všech rychlostních stupních a k zvýraznění zvuku při řazení. Na přání je možno zavřít výfukové klapky při startu motoru (tišší starty studeného motoru). Přeprogramováním
klapek zůstávají v režimu Dynamic obě
klapky výfuku otevřené v celém režimu
otáček ( u serie jsou otevřené na
volnoběh, po rozjezdu se zavřou a
otevírají se kolem 2200-3000 ot/min v
závislosti na zařazeném rychlostním
stupni.(režim Comfort a Auto zůstává
beze změn). Funkce továrního imobilizéru a ostatních systémů vozidla zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu. Životnost motoru se, při používání kvalitních syntetických olejů doporučených výrobcem vozidla prakticky nezmění (snížení max. o 5%). Spotřeba paliva při běžné jízdě klesne o cca 5%. Doporučujeme používání kvalitních, nejlépe značkových, paliv. Servisní
intervaly, intervaly výměny oleje
jakož i diagnostické funkce, zůstanou
plně zachovány. Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla diagnostickým přístrojem. Upozornění: Nedoporučujeme používání jakýchkoliv přísad do benzínu a do oleje, ale doporučujeme používání kvalitních značkových paliv a maziv.
Úprava
je laděna pro použití benzínu Shell
V-Power Racing 100, OMV 100 a Benzina Verva
100.
|