|
|
Chiptuning řídící jednotky motoru
|
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
|
|
Pružné zrychlení
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
dle způsobu jízdy |
|
Cena: |
|
|
Doba úpravy: |
|
|
Doporučené doplňky
(nejsou v ceně úpravy !!!): |
tuningové zapalovací svíčky sportovní brzdy |
|
* výkon 173 kW platí pro motory uložené napříč výkon 178 kW platí pro motory uložené podél |
|
fantastické zrychlení, vysoká max. rychlost, vynikající akcelerace vhodná např. při předjíždění, dobrá spotřeba paliva
Po úpravě dojde k výraznému nárůstu a zlepšení průběhu kroutícího momentu
motoru již od nízkých otáček, akcelerace motoru, reakce na sešlápnutí plynového
pedálu a zvýšení max. rychlosti vozidla.
Funkce továrního imobilizéru a ostatních systémů vozidla zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu. Životnost motoru se, při používání kvalitních syntetických olejů doporučených výrobcem vozidla prakticky nezmění (snížení max. o 5%). Spotřeba paliva při běžné jízdě klesne o cca 5%. Doporučujeme používání kvalitních, nejlépe značkových, paliv. Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické
funkce, zůstanou plně zachovány.
Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla diagnostickým přístrojem. Vzhledem k vadnoucím sériovým brzdám, je vhodná montáž sportovních brzdových kotoučů a destiček. (platí i pro neupravené auto, na rozdíl od Octavia 1 RS, jsou sériové brzdy podstatně "civilnější" a vzhledem k výkonu motoru poddimenzované - myšleno pro sportovní jízdu).
Chiptuning pro vozy vybavené novým systémem vstřikování Bosch MED9 se provádí přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes systémový konektor jednotky, tedy tak je se programují nové jednotky ve výrobním závodě. Tento způsob programování navíc neaktivuje vnitřní počítadlo počtu programování řídící jednotky (na rozdíl od programování přes diagnostickou zásuvku), nedochází tedy ke ztrátě záruky a není zjistitelný diagnostickými přístroji v servisu.
Upozornění: Nedoporučujeme používání jakýchkoliv přísad do benzínu a do oleje, ale doporučujeme používání kvalitních značkových paliv a maziv. Úprava je laděna pro použití benzínu Shell V-Power Racing 100, OMV 100 a Benzina Blue Octans 100.
Pokud používáte horší paliva (N98, N95), je nutno nás na to předem upozornit, program tomu bude přizpůsoben (parametry budou samozřejmě nižší). Ve spolupráci s firmou DEKRA nabízíme homologaci úpravy Tuto úpravu je možné po vykonání příslušných zkoušek zapsat do technického průkazu Legislitivní dokumentace: dokumenty k úpravě přeplňování dokumenty k úpravě řídící jednotky Ceník DEKRA příslušných měření: ceník |
|