|
|
Chiptuning řídící
jednotky motoru, sportovní filtr K&N, úprava chlazení
mezichladiče stlačeného vzduchu, úprava chlazení turbodmychalda
|
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
|
|
Pružné zrychlení
z 60 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
|
|
Cena: |
|
|
Doba úpravy: |
|
|
Doporučené doplňky
(nejsou v ceně úpravy !!!): |
tuningové zapalovací svíčky -sportovní výfuk -sportovní brzdy |
|
|
ještě lepší zrychlení, vyšší max. rychlost, ještě lepší akcelerace vhodná např. při předjíždění dobrá spotřeba paliva Úprava je vhodná pro každodenní používání včetně popojíždění ve městě. Po úpravě dojde k opravdu výraznému zvýšení kroutícího momentu motoru a zlepšení jeho průběhu již od nízkých otáček, výraznému zlepšení akcelerace motoru, reakce na sešlápnutí plynového pedálu a zvýšení max. rychlosti vozidla (dle tachometru až 265 km/hod). Na rozdíl od řady konkurenčních, leckdy i výrazně dražších, úprav je zátah motoru po úpravě od nižších otáček až po 6500 ot/min. plynulý bez výrazného propadu a cukání.
Pro verzi ECOTUNING - Úprava snižuje spotřebu paliva o 0,5 - 1,00 l/100 km při běžném způsobu jízdy. Co je Ecotuning?
Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu. Spotřeba paliva při běžné jízdě bez velkých akcelerací klesne až o 1 l/100 km oproti seriovému vozu, při sportovní jízdě samozřejmě stoupne, a to o cca 0,5-1 l/100km. Spotřeba paliva při běžné jízdě bez velkých akcelerací oproti sériovému vozu klesne o cca 5%. Doporučujeme používání kvalitních, nejlépe značkových, paliv. Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické
funkce, zůstanou plně zachovány.
Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG. Vzhledem ke kvalitním brzdám sériového vozu, není nutná jejich další úprava, i když je možná. Upozornění: Nedoporučujeme používání jakýchkoliv přísad do benzínu a do oleje. |
|