1,8 Turbo |
|
|
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
|
|
Pružné zrychlení
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
dle způsobu jízdy |
|
Cena: |
|
|
Doba úpravy: |
|
|
Další možné úpravy |
-sportovní vzduchový filtr K&N
-sportovní výfuk
|
|
|
fantastické zrychlení, vysoká max. rychlost, vynikající akcelerace vhodná např. při předjíždění, dobrá spotřeba paliva Po úpravě dojde k výraznému zvýšení kroutícího momentu motoru a zlepšení jeho průběhu již od nízkých otáček, výraznému zlepšení akcelerace motoru, reakce na sešlápnutí plynového pedálu a zvýšení max. rychlosti vozidla. Na rozdíl od řady konkurenčních, leckdy i výrazně dražších, úprav je zátah motoru po úpravě od nižších otáček až po 6000 ot/min. plynulý bez výrazného propadu a cukání.
Pro verzi ECOTUNING - Úprava snižuje spotřebu paliva o 0,5 - 1,00 l/100 km při běžném způsobu jízdy. Co je Ecotuning?
Životnost motoru se, při používání kvalitních, syntetických, olejů specifikace ACEA A3, API SH nebo SJ, VW 503.01, prakticky nezmění (snížení max. o 5%). Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické
funkce, zůstanou plně zachovány.
Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG. Vzhledem ke kvalitním brzdám sériového vozu, není nutná jejich další úprava, ale je samozřejmě možná. Pokud jezdíte sportovně, doporučujeme vám rovněž úpravu podvozku,
který pak svoji charakteristikou a mírou bezpečnosti, plně odpovídá výkonu
motoru a umožňuje opravdu sportovní jízdu. Rovněž je možná úprava
brzd.
Upozornění: Na vyladěný motor nedoporučujeme použití svíček Brisk Premium, nebo Brisk LGS (platí pro motory AGU do r.v. 8/2000)!!! Rovněž nedoporučujeme používání jakýchkoliv přísad do benzínu a do oleje. |
|