1,8 Turbo

Chiptuning řídící jednotky motoru

Záruční podmínky

Serie
Tuning
Výkon
110 kW/5700 ot./min.
136 kW/5800 ot./min.
Točivý moment
210 N.m/1750 ot./min.
300 N.m/3400 ot./min.
Max. rychlost
+ 15 km/h
Pružné zrychlení 
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň
zlepšení o 3 vt.
Spotřeba oproti sérii
až - 1,0 l/100km,
dle způsobu jízdy
Cena:
viz.ceník
Doba úpravy:
1 hodina
Další možné úpravy 

-sportovní vzduchový filtr K&N

  

 
tuningové zapalovací svíčky

 

-sportovní výfuk


-úprava chlazení turba


-úprava chlazení chladiče stlačeného vzduchu


-olej Liqui Moly


-sportovní podvozek


-sportovní brzdy

     


Popis:
Sportovní zážitek v rodinném voze:
fantastické zrychlení, 
vysoká max. rychlost, 
vynikající akcelerace vhodná např. při předjíždění,
dobrá spotřeba paliva 

Po úpravě dojde k výraznému zvýšení kroutícího momentu motoru a zlepšení jeho průběhu  již od nízkých otáček, výraznému zlepšení akcelerace motoru, reakce na sešlápnutí plynového pedálu a zvýšení max. rychlosti vozidla.

Na rozdíl od řady konkurenčních, leckdy i výrazně dražších, úprav je zátah motoru po úpravě od nižších otáček až po 6000 ot/min. plynulý bez výrazného propadu a cukání.

Pro verzi ECOTUNING - Úprava snižuje spotřebu paliva o 0,5 - 1,00 l/100 km při běžném způsobu jízdy. Co je Ecotuning?


Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.

Životnost motoru se, při používání kvalitních, syntetických, olejů specifikace ACEA A3, API SH nebo SJ, VW 503.01, prakticky nezmění (snížení max. o 5%).  

 
Spotřeba paliva při běžné jízdě bez velkých akcelerací klesne až o 1 l/100 km oproti seriovému vozu, při sportovní jízdě samozřejmě stoupne, a to o cca 1 l/100km. Doporučujeme používání kvalitních, nejlépe značkových, paliv.

Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány.
 

Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla přístrojem VAG.

Vzhledem ke kvalitním brzdám sériového vozu, není nutná jejich další úprava, ale je samozřejmě možná.

Pokud jezdíte sportovně, doporučujeme vám rovněž úpravu podvozku, který pak svoji charakteristikou a mírou bezpečnosti, plně odpovídá výkonu motoru a umožňuje opravdu sportovní jízdu. Rovněž je možná úprava brzd. 
 

Upozornění: Na vyladěný motor nedoporučujeme použití svíček Brisk Premium, nebo Brisk LGS (platí pro motory AGU do r.v. 8/2000)!!! Rovněž nedoporučujeme používání jakýchkoliv přísad do benzínu a do oleje. 

Skutečné grafy výkonu naměřené na brzdě.