2,5 TDI R5
|
|
|
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
|
|
Pružné zrychlení
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
dle způsobu jízdy |
|
Cena: |
|
|
Doba úpravy: |
|
Sportovní zážitek s
dieselovým motorem:
Po úpravě dojde k výraznému
nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednodušší např. předjíždění),
nejvýrazněji v otáčkách 1500-3500 ot/min., zlepší se akcelerace a
zvýší se max. rychlost vozidla. Spotřeba se při běžném způsobu jízdy nepatrně
sníží, při sportovní jízdě dojde k jejímu nepatrnému nárustu oproti sérii
(není to Perpetuum mobile).
Po úpravě motor i nadále takřka nekouří. Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném
rozsahu.
Servisní intervaly, intervaly výměny oleje jakož i diagnostické funkce, zůstanou plně zachovány. Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech dostupných elektronických systémů vozidla přístrojem VAG/VAS. Chiptuning se provádí
přímým přeprogramováním řídící jednotky motoru (flashtuningem) přes
diagnostickou zástrčku vozidla.
Parametry motoru jsou v oblasti doporučené firmou VW pro zachování spolehlivosti motoru, vyšší parametry mohou vést k znatelnému snížení životnosti motoru a jeho značné kouřivosti, a rovněž k problémům na emisní kontrole !
|