2,0 MPI
|
|
řídící jednotky motoru |
|
|
|
Výkon |
|
|
Točivý moment |
|
|
Max. rychlost |
|
|
Pružné zrychlení
z 80 na 120 km/h na 4.rychlostní stupeň |
|
|
Spotřeba oproti sérii |
dle způsobu jízdy |
|
|
||
Doporučený oplněk: |
tuningové zapalovací svíčky |
|
Doba úpravy: |
|
|
Dojde ke zlepšení průběhu kroutícího momentu
motoru v otáčkách 2500-6000 ot/min., zlepší se akcelerace, reakce na sešlápnutí
plynového pedálu a zvýší se max. rychlost vozidla.
Funkce továrního imobilizéru zůstane zachována v plném rozsahu. Životnost motoru se touto úpravou nesníží. Doporučujeme používání kvalitních, nejlépe syntetických, olejů (API SH nebo SJ, 0W40). Servisní intervaly a intervaly výměny oleje, stejně jako diagnostické funkce, jsou stejné jako u sériového motoru. Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla diagnostickým přístrojem VAG. |